The West is The Best!

Vítam vás v salóne divokého západu. Nájdete tu množstvo zaujímavých vecí týkajúcich sa hry. Či sa už jedná o veci, ktoré nájdete v hre alebo majú byť do hry ešte len implementované. Môžete si tu pozrieť najnovšie trailery alebo diskutovať o najnovších konšpiračných teóriách či vylepšeniach týkajúcich sa tejto návykovej online hry.

 

Plánované vylepšenia pre nové verzie:

Zdravie a bezvedomie - Hráči sa počas práce zrania častejšie a vážnejšie.

Nový duelový systém -  Súčasný systém útočných zón a uhýbania bude nahradený novým systémom. Každé kolo duelu majú obaja účastníci jednu útočnú akciu a jednu pohybovú. Počet kôl bude tým väčší, čím väčší majú účastníci duelový level (pravdepodobne 3 až 12 kôl).
Útočná akcia: Bežným útokom je pokus o zásah zbraňou na blízko alebo výstrel strelnou zbraňou. S dostatkom príslušných schopností sa však dajú naučiť aj iné akcie.
Pohybová akcia: Hráči sa môžu presunúť na optimálnu vzdialenosť k protivníkovi a tým spôsobiť vyššie zranenie alebo získať vyššiu šancu vyhnúť sa útoku. S dostatkom príslušných schopností sa tiež dajú naučiť aj iné akcie.


Nové možnosti výstavby budov v mestách - Isté budovy budú mať neobmedzený level výstavby. Tým získajú malé bonusy oproti súčasným maximálnym levelom, no tiež dajú možnosť stavbárom uplatniť sa i v dostavaných mestách. Výstavba budov nad určitý level (zrejme 3) bude vyžadovať aj produkty. Budovy na vysokých leveloch možno budú po čase chátrať.

Poker - Chystaný už pre verziu 1.31. Hráči sa budú môcť kedykoľvek zapojiť do hier pokru proti iným hráčom. Budú na to používať žetóny kupované za peniaze a vyhraté žetóny bude zase možné za peniaze zameniť. Poker je už v súčasnosti testovaný na Public Beta verzií hry.

Vyššie bonusy pre jednotlivé triedy postáv - Bonusy charakterových tried budú silnejšie. Zvažuje sa možnosť vybrať si jeden z niekoľkých bonusov každých desať levelov. Bude viac miesta pre rozdielnosť, vyváženosť i špecializáciu.

Noviny - Noviny priamo v hre budú vychádzať každých 7 dní, alebo i častejšie. Budú obsahovať rubriky tvorené hráčmi, ale aj automaticky generované. Hráči musia za každé vydanie zaplatiť symbolický poplatok.
Generované: štatistiky výsledkov bojov o pevnosti, dostavaných miest, hráčov, ktorí dosiahli určitý level, rebríček duelantov, horoskopy, ...
Tvorené hráčmi: hráči si budú môcť nechať "otisknúť" limitované množstvo krátkych článkov; aby bol článok uverejnený, budú sa naši spisovatelia musieť zapojiť do obdoby aukcie na kúpu predmetov - kto ponúkne najviac, toho článok bude vybratý.

Vyrábanie predmetov (crafting) - Hráči budú môcť vyrábať predmety za použitia receptov. Pri výrobe predmetov získavajú skúsenosti, môžu ale získať aj body schopností. Bude možná i špecializácia práve pre účel výroby predmetov. Nie je vylúčené, že nie len pre tento účel budú existovať i stromy nových schopností, ktoré sa budú zvyšovať. S craftingom sú spojené i nové štatistiky a možnosť uverejniť objavené recepty cez facebook.
Recepty budú delené do troch skupín podľa náročnosti:
šedé - najľahšie, bez šance na zisk bodu schopností
zelené - stredne tažké, nízka šanca na zisk bodu schopností
oranžové - vysoká náročnosť, ale pekná šanca na zisk bodu schopností

Prepracovanie designu hry - Innogames už pracuje na novom vzhľade celej hry. Účelom je vytvoriť väčší zážitok z hry, ale aj zjednodušiť jej ovládanie. To by malo byť ľahké a rýchle - menej klikov, viac hrania. Snaha je oslobodiť hru od nepotrebných textov a tlačítok, pridať voľne pohybujúce sa prvky, ktoré pridajú na estetickosti hrania.

Vyváženie obsahu - Levely i požiadavky na levely pre rôzne herné prvky budú prispôsobené tak, aby hráč sledoval jednotnú krivku postupu v hre, pritom však neobmedzujúc rozmanitosť hry na každom svete.

Prispôsobenie mesta - Obrazovka mesta bude mať nový vzhľad, ktorý umožňuje voľné menenie pozície existujúcich, nových budov, ale aj rôznych doplnkov (sochy, stromy a zeleň, atď). Rozloženie budov mesta by malo mať vplyv na samotnú hru a poskytovať tak výhody, ako aj nevýhody.


Konkrétny návrh, ktorý je však zatiaľ iba náčrtom, je možné vidieť tu:

 

Bonusy pre jednotlivé predmety - Nové i staré predmety získajú náhodné bonusy, ktoré ich môžu urobiť celkom unikátnymi. To bude mať za následok ďaleko vyššiu rozmanitosť vybavenia.

Nová mapa - Bude vytvorená nová mapa, ktorá by mala byť založená na reálnej topografii Severnej Ameriky. Jednotlivé práce môžu byť sústredené v určitých zónach, kde by sa v tieto pracovné príležitosti v skutočnom Divokom Západe mohli vyskytovať. Niektoré bežnejšie práce môžu byť zoskupené na rovnakom mieste.

Prispôsobiteľný vzhľad postavy - Avatar, teda vzhľad postavy v hre, bude možné podľa chuti prispôsobiť. Jednou z uvažovaných možností, ako to dosiahnuť, je použiť nastaviteľné hodnoty pre znaky ako farba a vzhľad vlasov, očí, jazvy a iné.

Diskusná téma: Grafika mesta

Neboli nájdené žiadne príspevky.